نینتندو از دلیل دنبال نکردن تکنولوژی های واقعیت مجازی و ۴K می گوید

تعرفه تبلیغات در سایت
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس

سونی و مایکروسافت با کنسول های میان نسلی جدید خود یعنی پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس از کیفیت ۴K، ویزگی HDR و تکنولوژی واقعیت مجازی پشتیبانی می کنند و رایانه های شخصی نیز از این قاعده پیروی می کنند. در این بین، تنها شرکت استثنا، نینتندوست که از عرضه ی کنسول جدیدش تنها ۱۰ ماه می گذرد ولی از هیچ کدام از این ویزگی ها بهره نمی برد… طی E3 2017، مدیر شعبه ی آمریکای نیتندو یعنی Reggie Fils-Aime اظهار داشت که مخاطبان و کاربران تکنولوژی واقعیت مجازی بسیار محدود است و از این رو گزینه ی مناسبی برای نینتندو محسوب نمی شود، زیرا این شرکت به دنبال طیف گسترده تری از مخاطبان و جذب جریان اصلی و بزرگ بازار است. با این حال، این تمام ماجرا نیست. مدیر عامل شعبه ی فرانسه ی نینتندو یعنی Philippe Lavoué که ۷ سال سابقه ی کار در این شرکت را دارد، اخیراً طی گفت و گو با وب سایت فرانسوی Les Numériques، توضیحات بیشتر و واضح تری در این خصوص ارائه داده است: ویژگی ۴K همچنان در حال رواج و گسترش بین بازیکنان جهان است، اما مطمئناً آن طور که نینتندو می خواهد مخاطبانش فراوان نیست. ولی باید به این نکته نیز توجه کرد که نینتندو در سه نسل اخیر کنسول های خود یعنی Wii ،Wii U و سوئیچ، تلاشی برای رقابت با سونی و مایکروسافت در زمینه ی سخت افزار نکرده است که روند و تفکر کلی نینتندو نسبت به بازی های ویدئویی و کنسول ها را نشان می دهد. با وجود تمام این صحبت ها، هم اکنون نینتندو با سوئیچ به فروشی فراتر از انتظارات دست یافته است. در واقع این کنسول اخیراً موفق شد که لقب سریع ترین فروش یک کنسول خانگی در تاریخ ایالات متحده ی آمریکا و ژاپن را کسب کند!

نویسنده : علی بحرانی بازدید : 121 تاريخ : يکشنبه 24 دی 1396 ساعت: 3:07
برچسب‌ها :