هنیگ: بازیکنان به دنبال عناوین داستان محور هستند، اما لزوما آن ها را تهیه نمی کنند

تعرفه تبلیغات در سایت
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس

بتازگی خانم هنیگ کارگردان عنوان لغو شده استودیوی ویسرال گیمز یعنی Star Wars، در مورد موانع و مشکلات بر سر راه ساخت بازی های رایانه ای خطی صحبت کردند. از نظر ایشان بازیکنانی که به دنبال ساخت عناوین تک نفره هستند، لزوما این نوع بازی ها را تهیه نمی کنند! Star Wars ساخته استودیوی ویسرال گیمز (Visceral Games) یکی از مورد انتظارترین عناوین اکشن/ ماجراجویی و تک نفره برای طرفداران بود. همانطور که احتمالا در جریان هستید چندی پیش ساخت این پروژه با تعطیل شدن استودیوی ویسرال گیمز توسط الکترونیک آرتز، لغو شد. همانطور که ناشر بازی سرانجام پس از انتشار خبر لغو شدن بازی تائید نمود، خانم اِمی هنیگ (Amy Hennig) و تیمش مشغول ساخت عنوانی کاملا خطی بودند. این نویسنده و کارگردان که بیشتر او را با آثاری همچون Legacy of Kain و سری Uncharted می شناسیم، تاکنون در مورد این مسئله سکوت اختیار کرده بودند. خانم هنیگ در گفتگو با موسس استودیوی Campo Santo (سازنده عنوان Firewatch) آقای شان وانامن (Sean Vanaman) در مورد اتفاقات اخیر (از جمله افزایش هزینه های ساخت، لوت باکس ها و بازی های خطی) صحبت کردند. براساس گفته های خانم هنیگ، میزان فروش عناوین خطی به اندازه درخواست ساخت آن ها نیست! و سخت است که سخنان ایشان را به صحبت های اخیر استودیوی Remedy Entertainment در مورد ساخت بازی های تک نفره AAA مرتبط ندانیم. استودیوی فنلاندی صراحتا اعلام کرد که آن ها حالت همکاری چندنفره را جهت افزایش قابلیت تجربه مجدد بازی در دست ساخت شان، در نظر گرفته اند. آیا بنظر شما عناوین AAA داستان محور و تک نفره همچنان جایی در میان بازی های امروزی دارند؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید…

نویسنده : علی بحرانی بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 28 دی 1396 ساعت: 23:11
برچسب‌ها :